M2M TV - Choose your own channels

Persbericht: Online TV-dienst M2M TV uitgebreid met nieuwe zenders en browser versie

A la carte TV-dienst M2M TV heeft opnieuw uitgebreid met nieuwe zenders.

Klanten van M2M TV bepalen zelf welke zenders ze kiezen en hebben nu keuze uit ruim 95 zenders. Ook Web TV, de browserversie van M2M TV, is recentelijk gelanceerd. M2M TV basis is de eerste maand gratis te bekijken.

Rai
Naast veel Engelstalige zenders als English Club TV en FashionBox zijn ook zes zenders van Rai toegevoegd aan het aanbod. De populaire Italiaanse zenders zijn in één pakket gebundeld. Voor de Turkse kijker zijn er twee pakketten samengesteld met elk 4 zenders, waaronder EuroD, HaberTurk, en TRT.

Web TV
Ook nieuw is de versie voor de browser. M2M Web TV is geschikt voor de meeste browsers, waaronder Google Chrome, Firefox en Internet Explorer. “Het introduceren van de browserversie is een goede zet geweest” aldus CEO Edwin Snelderwaard. “Onze kijkers gaven aan ook behoefte te hebben aan een browserversie. We zien nu dat M2M TV het meest gekeken wordt op de televisie, op de voet gevolgd door de browservariant”. Ook ondersteund M2M TV de Amazone Fire TV Stick.

Internationaal oogpunt
In de komende maanden wordt het zenderaanbod verder uitgebreid. Het wereldwijd beschikbare M2M TV is met nog veel meer content-aanbieders en zenders in gesprek uit binnen- en buitenland. M2M TV richt zich niet alleen op de internationale tv-kijker, maar ook op specifieke groepen door zenders aan te bieden met genres als muziek, motorsport en reizen.

M2M TV basis
M2M TV basis is de eerste maand gratis, daarna kost het € 5,99 per maand. Inclusief zijn de zenders DW, France 24, GoTo Luxe.TV, HVN 2, de regionale omroepen, RT en Current Time. Extra zenders zijn verkrijgbaar vanaf 15 cent per zender per maand. Elk abonnement is maandelijks opzegbaar.