M2M TV - Choose your own channels

Persbericht: Nieuw groot Duits tv-pakket beschikbaar bij M2M TV

Nieuw groot Duits tv-pakket beschikbaar bij M2M TV

Persbericht.

Mobile2Morrow biedt per vandaag een Duitstalig zenderpakket aan, aan haar Europese publiek. Het pakket bestaat uit alle 8 zenders van de Mediengruppe RTL Deutschland met zenders als RTL, VOX en de nieuwszender n-tv. Ook Auto, Motor en Sport is inclusief. De 10 zenders vormen samen een Duits zenderpakket, waarmee M2M TV de eerste Europese aanbieder van het volledige aanbod van RTL Duitsland is.

Duitse zenders
De zenders bieden een omvangrijke programmering met nieuws, shows, series, soaps, film, documentaires, sport en meer. De zenders in het RTL pakket zijn RTL, Vox, RTL 2, Super RTL, RTL Nitro, n-tv, RTL Plus, Toggo+, Marco Polo TV en Auto, Motor und Sport. Het Duitstalige pakket is in heel Europa beschikbaar behalve in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. De prijs is € 7,25 per maand inclusief M2M TV basis, het verplichte basisabonnement van M2M TV. De eerste maand kost het Duitse zenderpakket € 3,63.

M2M TV
Bij M2M TV is het mogelijk om naast het basispakket op zenderniveau te abonneren. Tv-zenders worden a la carte of in kleine pakketten aangeboden via het web. M2M TV is te gebruiken via browser, smartphone, tablet en tv via onder meer de Apple TV, een eigen ontwikkelde set-topbox en Amazon Fire. Alle abonnementen zijn maandelijks opzegbaar. M2M-gebruikers kijken naar zenders nationale en internationale zenders zoals Rai uit Italië, Globo uit Brazilië of Turkse zenders als ATV. Daarnaast zijn er ook genre-specifieke zenders beschikbaar zoals vechtsportzenders als Fight Channel, motorsportzenders zoals MOTORVISION en nieuwszenders zoals Al Jazeera en France24.

Lees meer over de Duitse zenders.

Einde persbericht.

Over M2M TV
M2M TV is een a la carte tv provider waar klanten zelf zenders kiezen. De doelgroep van M2M TV zijn mensen met een connectie in het buitenland zoals expats en immigranten, maar ook kijkers met een specifieke interesse in zenders als motorsport en mode. De dienst is beschikbaar via apps voor Android en iOS op tablets en smartphones. Voor kijken op TV heeft M2M TV apps ontwikkeld voor de Apple tv 4, Android boxen en Amazon Fire Sticks. Een browserversie is ook beschikbaar.

Mobile2Morrow TV logo